Door Janny van Werkhoven op 27 januari 2017

Een goede start

Zaterdag 21 januari heeft de PvdA-Zeist haar traditionele Nieuwjaarsbijeenkomst gehouden in het mooie, multifunctionele gebouw “Het Binnenbos” in Kerckebosch. Tweede Kamerlid Marit Maij heeft een heldere presentatie gehouden over het belang van Europa voor Nederland en over het vluchtelingenvraagstuk. Ook beantwoordde zij op een duidelijke manier verschillende vragen.

Brenda Emmen vertelde wat de functie is van “Het Binnenbos” en welke mensen en organisaties er een plek hebben.

Er is gezellig met elkaar gepraat, een glaasje gedronken en een hapje gegeten. Er waren veel leden en een paar belangstellenden, kortom een heel  goede bijeenkomst en een goede start.

Janny van Werkhoven

In de zeventiger jaren, in de tijd van Den Uyl en de oliecrisis, ben ik lid geworden van de PvdA. Reden daarvoor was Den Uyl te steunen en omdat ik het belangrijk vond dat een politieke partij ook opkomt voor mensen die het om wat voor reden dan ook, moeilijk hebben, zowel in als buiten

Meer over Janny van Werkhoven